zaterdag 20 oktober 2012

Workshop "time flies"

Vandaag een workshop gedaan bij ScrapDelight.
We hebben een wekker 'gesloopt'  
en deze vervolgens helemaal bewerkt met gesso, acryl en crackle.




Het thema is "time flies" ik heb gekozen voor een foto van Norah, op de foto was ze 3 weken oud. De tijd vliegt inderdaad want ze is al zo hard gegroeid!
De foto heb ik gedistressed en gemat op verschillende labels. Ik heb flink wat 3-d tape gebruikt om hoogte effect te krijgen binnen in de wekker.

 

De tijd vliegt, een wekker met vleugels. 
Voor de accenten heb ik gekozen voor binnen in 
de wekker vlinders en buitenop vogeltjes. 
Wat bloemetjes en om het af te maken
een paar gouden diamantjes.


Ik vond het een erg leuke workshop, het was ook erg gezellig met mijn vriendin Brenda.

3 opmerkingen:

  1. Hardstikke gaaf geworden Tamaar!
    Ben er net ook nog even mee bezig geweest....
    M'n vleugel blijft eraf vallen.... GGGRRRRR
    Ik laat het nu maar even een nachtje drogen in de hoop dat ie morgen goed vast zit!
    Was gezellig vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohw irritant Bren, Hopelijk is ie morgen goed gedroogd... Het zou toch erg leuk zijn als ie afkomt, ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat, met dat blauw.

    Bedankt pennenenpumps! Het was ook een superleuke workshop om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen